Thursday, December 08, 2011

Touch & Go

cite pasal touch & go !!! ye lah sangat dh sentuh terus pergi x de maknanya hahaha..ni gara2 nampak kete comel erk...suka sangat siap bagi lampu tinggi...blh lak sampai kt tol guna kad touch & go tangan x sampai hehehe...kesian tul...siap kua kepala tarik hand break lg..nk touch punye pasal...kete dah 2 3 buah menunggu tu hehehe...nasib baik x hon lau x mmg aku lagi buat lambat la...boleh lak dh touch utk tol kad tu jatuh hahaha..sabar je lah...buka lak pintu kete nk capai tangan ambk kad tu..mujur la jatuh kat pintu kete buatnye sampai bwh kete x pasal kena turun jenguk lak bawah kete...pas tu br leh go erk..hari ni agak kalut aku rasa...sebab kete comel tu mengacau fikiran aku yg tgh drive hahaha...bila si montel dah jumpa debab kat highway tu la jadinye...gelak sorang2 aku dalam kete...kalau la debab tengok mesti minah tu ketawakan aku punye hahaha...pagi yang melucukan..pas ni kena elak jumpa kete comel tu kuang3x....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.