Wednesday, September 28, 2011

kEmBaLi !!!!!!!!

Lamanya aku menyepi...tak layan blog..layan dunia aku sendiri yang macam2 hal...nak cite pun x kan habis...yang pasti aku rasa bosan..rasa nak bercuti..tapi yang best coz aku nak kahwin hehehe....keje giler kan coz preparation utk wedding hanya sebulan....mcm x caye akhirnya family aku merestui hubungan cinta kami...memang kelam kabut dan aku agak kejar masa hanya kerana pernikahan yang akan dijalankan pd bulan hadapan...selagi kad kahwin x siap so mcm x confirm lagi kan hahahaha...buat teman-teman diharap bersabar...

x tau la macam mana wedding aku nanti meriah ke x ke...moga2 segalanya berjalan dgn lancar...tema colour untuk wedding purple putih so sweet.....doorgift dh settle...bakul hantaran aku dh siapkan....cuma barang untuk hantaran x beli lagi coz tunggu ada sale..save budget...nak kahwin mmg banyak pakai duit huhuhu...serius rasa macam berdebar sangat...tapi tu la ada jugak rasa mcm x nk kahwin bila fikirkan tanggungjawab makin besar..harap aku mampu jalani kehidupan rumah tangga dgn aman dan tenang...moga2 la kan...nanti aku nk masukkan sekali pic doorgift,bakul hantaran....hehehehe...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.