Thursday, December 08, 2011

RaWaNg

Lokasi tentu lah rawang kan coz aku dh tinggal kat sana sejak kahwin ni...apartment brichwood, bandar tasik puteri hehehe...ok la umah apartment selesa sangat coz rumah tu dah ada perabot...x yah aku dgn saiful nk pk beli almari,meja makan,katil,tilam...masuk rumah baru confirm kena beli perabot sendiri...masih dalam menunggu aku ni hope tahun depan aku melangkah ke rumah baru....duit lagi la jawabnya...x boleh nk pk la...tunggu je lah...rasa aman jugak duk tempat baru ni jauh dari kesibukan kota..tapi rasa kat rawang tu dah makin maju so agak sesak...tambah lak Jusco nk buka pertengahan bulan ni...jawabnya tahun depan hartanah kat rawang naik lagi la...rugi sape beli rumah lewat2 ni...usia makin meningkat bulanan nanti mahal..baik dari sekarang beli rumah..x rugi malah tambah aset untuk ms akan datang....cuma jarak aku nk pegi kerja dari rumah ke jalan duta hari2 lalu highway...tapi ok la...jimat masa jimat gak minyak dr nk lalu ikut selayang buang masa,minyak pun x jimat coz sana jalan sesak...bukan aku la tu...aku lbh suka senangkan diri...hidup ini kt kena lalui dengan perasaan tenang baru lah rasa nikmat hidup dengan selesa hehehe...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.