Monday, December 02, 2013

Penghujung Bulan 2013

Assalamualaikum...
Morning blog duniaku!!!!!!!!
Disember sudah...Penghujung bulan tahun 2013...
Pagi ni cuaca mendung..hujan membasahi bumi...
Isnin memang bese nyer mood keje kureng skit...
Tambah pulak hujan sedapnyer dapat tido kan hehehe....
pulak hari ni ramai cuti...
Boleh la relax skit wat keje sambil update blog..


Petang ni balik kena singgah farmasi...
Beli Bepanthen untuk alma..
Tak tahu la farmasi kat kundang tu ada ke x...
Badan anak aku naik ruam..
x pasti jangkit dengan baby lain kat Taska...
tanyer tadi pg x de pulak...
Mungkin ruam panas...
so memang kena jugak beli...
kat rumah dh tinggal skit sgt..
Itu pun akak aku yang bagi masa alma masih merah...


Ini gambar terbaru aku dengan alma....
Makin semangat anak aku ni...
Sabtu, 30 November kua dengan adik aku si Shida...
Adik aku no.5 hehehe...
Minggu depan dia dh nak pegi Myanmar...
untuk sukan SEA di sana...
Wakil bagi sukan futsal ... 


 Sabtu lepas sempat la pegi UKM melawat adik aku si Leny...


Ini adik aku no.4...skrg dah last sem di UKM Bangi....
Insyaallah tahun depan graduate la dia....
Cite untuk pagi ni hanya cukup sampai di sini...
Nak kena settlekan keje pulak hehehe....

Sekian.....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.