Thursday, December 05, 2013

Saya,Buku dan Lego Game

Cite saya hari ini adalah buku dan lego game..
saya nak cite pasal lego games dulu...
sebab mama ada beli 2 set mainan...
mama belikan khas untuk saya...
tak duduk diam saya dapat mainan baru..
tengok saya dah pegang beg lego ni x mau lepas...
ini lego saya yang punyer...hehehe...


 Macam berat jerk kan...ala boleh jerk seret ni hehehe...
siap saya boleh tekan lego tu...
Berat badan saya masih ringan la kan.. :)
ye ke mama ???


Apa saya dah buat dengan lego ni?
dah tentu lah saya main...
sepahkan baru seronok nak pegang...
bukan setakat lego,buku sekali saya sepahkan...


Banyaknyer lego tak tau nak main yang mana satu ni...
nape banyak sangat...hehehe..
tengok ni la buku saya...
pegang pun x kuat sangat ni...
mama punyer keje kan...



Buku ni mama nak saya kenal nombor dari angka 1-10..
saya suka buku ni...
mama nak saya belajar pandai-pandai nanti....
ye bagi bijak matematik...
matematik tu ape???
kira-kira la tolak tambah bahagi campur...
faham ke? hahaha...


saya tengah nak tengok buku ni....
berusaha dengan gigih....hahaha...


Akhirnyer saya berjaya...
dengan penuh tekun tilik buku baru ni...
suka sangat...



saya dah habis baca buku ni...
sekian sahaja cite saya untuk hari ini....
bye bye...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.