Friday, November 29, 2013

Rosak Lagi!!!!!!!!!!

Morning blog duniaku!!!!!!!!!
Awal pagi dah buat orang nak marah!!!!


Apa taknyer lif rosak lagi...
Lif untuk naik je berfungsi...
Nak turun kena guna tangga...
adui la...dah la nak g keje..
Kejar masa...
tak pasal kena guna tangga lagi..
dengan pakai baju kurung..
Dukung anak lagi...
memang bengang tahap cipan dah aku ni...
Pihak maintenance ni apsal lembap sangat buat keje!!!!
kan dah buat aduan apsal mcm ni jugak!!!
tak tahu brape ramai nak guna lif...
bongok betul kan...
hhooiiii awal pagi dah buat aku menyinga...
sabar je lah aku...
mintak duit maintenance nak cepat jerk.
Servis teruk..patut la ramai yang lengahkan bayaran...
 ambik padan muka semua kan...


Baru jap tadi aku call maintenance.
kan dah kena marah..
nasib la kerani yang kena sound dengan aku tu...
lembap wat keje,memang kena marah la dengan aku..
marah aku ni sebab turun tangga dukung anak..
kalau jatuh macam mana..
mesti la aku nak elak hal-hal buruk berlaku..
huh feeling bad for today...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.