Tuesday, December 03, 2013

Ini Bola Saya

Cerita saya dengan bola spam yang comel..
mama papa belikan untuk saya...
saya ada 4 bola yang comel...
saya main bola seronok...
saya pegang pas tu masuk mulut...
tapi tak muat mulut...
bola tu besar hehehe....


Inilah ragam saya bila dapat bola hehehe....
Tengok aksi saya dengan bola comelkan....
kamu ada?? hahaha....
bola ni papa mama beli masa kami jalan-jalan..,
 kat Plaza Alam Sentral,Shah Alam...
sebelum beli mama tunjuk bola ni kat saya...
Cepat jerk tangan saya nak pegang...
tapi mama tak bagi sebab kena bayar dulu kat Cashier...
Dah bayar baru la bola itu jadi hak milik saya...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.