Wednesday, November 27, 2013

BSN & ASB

Selamat pagi blog duniaku...
Syukur alhamdulillah rezeki Alma bulan ini...
Hajat dihati tertunai sudah...
Alma dah ada buku simpanan BSN dan ASB...
Nasib baik semalam semua bos busy...
Sebelum ke bank settlekan keje...
then baru la terpk nak ke bank...
so aku curi masa sebelah pagi ke BSN...
ambik masa setengah jam jugak nak settle urusan di bank....


Harap maklum bagi pembukaan akaun BSN RM50...
So standby duit awal2...
Ini adalah akaun jenis amanah...
Hanya aku saja yang boleh kuakan duit si Alma...
memang x la kan...
ini untuk simpanan masa depan anakku...
 Untuk kanak2 BSN siap bagi tabung kereta...
sangat comel hehehe...
kat kedai ke pasaraya ke memang x de hahaha...
limited edition ok!!!

 Comelkan kete ni hehehe...
Tabung Si kecik Alma...

Untuk sebelah petang aku buka akaun ASB di CIMB.
Nasib baik la kat ofis ni ada bank BSN dan juga CIMB...
kalau jauh memang kena ambik cuti la...
Sabtu Ahad mana la bank buka kan...
So untung la sape keje kat Jalan Duta...
Senang nak buat urusan di bank..
dan senang gak nak habiskan duit hahaha...
Lama jugak urusan nak buka buku ASB...
Lebih setengah jam gak la tercongok...
Anak punyer pasal...janji aku dh buat pe yg aku dah nazar...
Inilah buku ASB Alma hehehe..Ting Ting 


Sebab semalam angka bertuah gak nyer angka gilirin pun no.26 yerk...
Aku siap scan pulak tu hahaha....


Tengok betulkan angka 26...
Kebetulan tapi buatkan diri jadi seronok yerk...
Datang kerajinan dan keseronokan dalam diri...
Meraikan hari lahir buat diri sendiri...
Terbaiklah NaNa 

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

benci arr tgk tabung lori tu....aku jeles!!

NaNa said...

hahaha nak g buka akaun BSN gak...
mintak la tabung...
tapi ko dh besarkan mana dapat kihkihkih... :p

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.