Thursday, November 28, 2013

Saya Dan Tikar Evamatik

Selamat malam diari saya!!!
Hari ni mama ada belikan sesuatu untuk saya.
mama cakap saya pasti suka...
tapi saya tak tau apa-apa...
jadi semua benda saya suka hehehe...
 mama belikan tikar evamatik untuk saya...

RM25

Cantik tikar yang mama beli untuk saya...
ada ABC dan macam-macam gambar..
mestilah saya suka...
papa tolong bukakan plastik tikar dan hamparkan pada saya..
tapi mama tak bagi saya main lagi...
mama cakap kat papa kena lap dulu tikar sebelum letak saya atas tikar...
Belum sempat papa buat apa-apa,saya dah sibuk nak pegang.
kena marah dengan papa dan mama..
tapi saya nak main jugak...
saya kan baby lagi...
saya tahu nak main jerk...
sebab saya suka meniarap sana sini dalam rumah,
semua barang nak masuk dalam mulut jerk...,
tu yang mama belikan tikar untuk saya...
untuk keselesaan buat saya yang makin lincah meniarap...


Inilah tikar baru saya...
Tengok ragam saya pelbagai versi tu hehehe...
main drum,tepuk-tepuk tikar,tilik gambar...
tu la yang saya main...saya suka !!!!!!!
terima kasih mama...
Belikan tikar evamatik untuk anak mama yang comel ni...


cayang mama!!!

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.