Thursday, November 21, 2013

Half Day 4 2 day -Check Up Baby-

Selamat pagi blog duniaku!!!
hari ni tersangat busy settlekan keje sebelum balik..
Ada check up baby Alma ptg ni jam 2 kat Klinik Kuang.
Sepatutnyer kena check up pada 8 November...
disebabkan baby Alma demam 4 nov so memang kena bawak ke Klinik..
Apa taknyer dh 3 hari demam x baik2 jugak...
Demam,batuk,selesema pakej lak tu...aish cian betul...
Tapi kamiorg still snap pic bersama dgn alma...
Apa taknyer sii kecik tu suka bergambar hehehe...
Ikut mamanyer la...

Cian anak mama demam...
letak cool fever bg kurangkan panas...
Letak kunyit hidup kat batang hidung nak bg kering selesema..
tapi demam x surut jugak..
Lagipun cuaca memang x menentu skrg ni huhuhu...
After g klinik dapat ubat baru ok skit...

Tapi memang aku difahamkan ubat patut bg pada baby lps 2 tahun.
Sebab antibody baby akan berkurang kalau kerap bagi ubat.
Sebaiknyer bia baik sendiri.
Tapi sbg ibu bapa pasti aku risau...
Yelah demam dah 3 hari x jugak sihat...
tu 1st time la alma demam..
Doktor cakap mgkn demam sebab nak makan...
Memang doktor nasihatkan bagi bubur dulu la..
So aku bg la sbg permulaan..
Seronok tengok anak aku makan...

Tengok mulut saya comot..1st time dapat makan hehehe...

Isnin,4 November 2013 bawak alma g klinik check berat badan 7.4kg...Boleh tahan semangat anak aku ni...
hari ni check up x tau la berat badan brape lak...
kena cucuk lg hari ni...
So hari ni aku half day la nk kena g klinik...
Seronok leh balik awal hahaha...
Sekian saja cite aku untuk hari ni...
 

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.