Friday, September 17, 2010

KeRjA !!!

Kembali bekerja....setelah beraya di kampung...x pasal kan balik KL awal...memang la seronok raya tapi hati ada la sedih boleh pulak bertengkar dengan papa mak aku...dari tambah dosa baik aku balik..dah la aku ni cepat menjawab...ntah la mungkin salah aku kut...baik salahkan diri sendiri....15 hb aku dah gerak dari Dungun balik KL...drive nangis2 kenangkan masalah aku..tapi malas dah nak pk...so hari ni keje macam bese..tapi nak bangun jangan cakaplah liat nak mampus hahaha...masuk ofis bergosip lak cite pasal artis kes pembunuhan yang panas skrg ni...peh hangat..masuk je ofis kak gee la 1st tegur x sangka aku masuk keje hari ni...patut sabtu pagi baru aku gerak balik isnin masuk keje....so untuk hilangkan stress aku keje..x la aku pk sgt..nak cari kebahagiaan kena dapat restu orang tua baru berkat hidup ini hehehe....tghr ni aku nak balik rumah basuh baju...esok x tau pegi x wedding kawan aku kat felda kemasul....mungkin pergi mungkin x...budget x cukup la jawab nye nanti...hehehe.....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.