Thursday, September 02, 2010

PaTah KaKi...

kereta aku dah selamat hantar ke bengkel...repair jugak akhirnya..claim insurans cina yang telah langgar kereta aku.nasib baik ada min temankan aku lau x terkial2 aku sorang...tapi tu lah hujung minggu ni patah kaki la jawabnya coz x de kereta...tapi bahagian bumper belakang sebelah kanan kena RM200..kena cat semula..cat tanggal..serba salah aku dibuatnya coz teman serumah yang langgar...nak x nak kena mintak RM150..lagi RM50 aku cover...dia nak buat kat bengkel kawan dia masalahnya aku nak buat sebelum raya..nanti papa aku bising lagi...memanglah boleh buat pas raya tapi dah alang2 kereta aku kat bengkel baik buat terus..nanti kena tinggal lagi kereta aku jawabnya patah kaki lagi la...kereta aku je lah sahabat paling baik boleh di bawa ke sana ke mari..susah jugak bila orang x fahamkan...tapi sabar je lah...balik petang ni pun tumpang dengan anis...dengan nor,nurul sekali tumpang..esk petang x tau lagi la macam mana coz aku buka puasa kat luar dengan min and fara...susah la kereta x de...umpama patah kaki jugak...kesiannya aku..yang pasti hari ni dunia aku agak suram sebab si dia berangin dengan aku...ntah kenapa aku sendiri x pasti....sabar je lah...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.