Friday, September 24, 2010

HaPpY !!!!

wah happy lak hari ni..kejap ok kejap k o....sampai bila aku nak jadi macam ni erk...sukarnya hidup ni bila terperangkap dalam jerat percintaan cewah sedap je ayat hehehe...tghr ni ada jamuan raya..macam2 juadah makanlah aku sampai kenyang kan hehehe...petang ni nak kena hantar shida lagi ke shah alam esok ada game futsal kat padang jawa...hope dia menang lagi la kan hehehe...murah rezeki...tapi tu la minah tu x nak tido sana lak coz bersemak dengan budak2 futsal x ngan sgt....petang ni tgk je lah macam ne..esok aku dah plan dengan fara nak tgk dia main..si min x tau lagi coz ada plan dengan anis nak buat rambut..hmmm macam ne tu???hari ni mungkin abah dengan mak saiful dtg nak menziarah tok sedara dia sakit..x tau la jadi dtg ke x...rasa macam banyak plak plan hujung mggu ni..walaupun happy tapi aku sedikit kebosanan jugak...hahaha x sabar nak balik...bosan dah kat ofis...happy coz aku masih ada dia disisi aku...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.