Tuesday, July 03, 2012

Restoran Jombali

Selamat petang blog duniaku!!!!!
Hari ni nak story pasal makan....
Sangat kenyang perut ni...
Tengahari tadi jalan-jalan cari makan...
di Tesco Mutiara Damansara.
Aku x pernah pun jejak kaki ke sana...hahaha....
Terima kasih yerk Puan Rose sudi blanje kami berempat makan....
If korang x bawa aku memang x de la aku sampai...
Dan x de lah aku tau pasal Restoran Jombali...


Menu di Jombali boleh tahan la...
Senang nak pilih makan coz x banyak sangat jenis makanan...
Aku makan Spaghetti sambal pedas RM13.90.
Minuman pulak aku pilih Mocha RM3.50. 


Tengok gambar spaghetti ni macam sedap tapi x de la sedap sangat..


sedap lagi spaghetti Kenny Rogers...hehehe...jujur ni...
if nak tengok apa yang best di Jombali...
sila layari http://www.jombali.com.my/menu/

Pic kontrol cun kitaorg di Jombali.... :)


Gedik,Santai,Cute atau Ayu???
Mana satu pilih satu sorang hahaha....

Ini pulak gambar makanan kami...
Pilihan dan citarasa masing2....

Nasi goreng chicken chop
Spaghetti sambal pedas
Nasi Goreng tiga rasa King Prawn
Prawn Wantan Soup 
Rojak Buah

Pilihan air aku lupe la...
yang aku tau aku punyer jerk Mocha Ais...
Sedap.....


Ada masa datang la ke Jombali...
Pasti sedap dan mengenyangkan.........
Thanks rose belanja kami lunch.....
Kenyang sangat.....

3 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hahhaha.....sorry ye Nana if makanan tak menepati citarasa.... huhu..tapi ko da cakap kenyang o.k la tu :)

NaNa said...

hehehe memang kenyang....
ala syukur la kan ko blanje..
lau x mana nk tau restoran tu wujud hahaha...ape pun thanks a lot :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hihihi..ade rezeki boleh la aku blanje lagik k

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.