Friday, July 06, 2012

BuDaK CoMeL

Selamat pagi blog duniaku!!!!!!!
Hari ini aku nak cerita pasal budak comel....
Aku belum ada anak kan....
So duk main dengan anak orang je lah....
Comelnyer....geram....


Tengok comelkan.........
nama baby ni Syed Hussin anak bos aku so cute!!!!!!!!!!
Pandai je tenngok kamera...
Maknanyer usin suka je bergambar...
nak dengan semua orang lak tu...
senang nak bawak ke mana2 si usin ni....comellllllllll.............

Rindu nak main dengan budak manja ni...
suka lentok kepala kat bahu kitaorg semua....
Cik ila main sampai si usin ni tido hehehe.....
comel..geramnyeeeeeerrrrrrrrr..........

Ini lak adik beradik usin...
anak2 tuan syed big bos yang akan pergi meninggalkan kami semua....


Comel dan nakal ok...
tapi petah je bab cakap...
lagi2 anak ke 2 tuan syed...nama Banu....
nama penuh x tau hehehe...

Aku cite pasal anak orang je lah....
Anak sendiri belum rezeki lagi....
Insyaallah ada rezeki nanti aku upload gambar anak aku lak....
buat masa ni layan je lah anak orang....
Rindunyer kat Syed Hussin....so cute...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.