Monday, July 02, 2012

DuRiAn LaGi

Selamat petang blog duniaku!!!!!!!!
Sibuk aku cite pasal makan durian kan kat Shah Alam...
ni aku nak cite pasal durian lagi...
Hubby beli pulak durian D28 sebiji...
pas tu D24 sebiji...
Tu on the way nak balik KL...
Beli dengan cina..
1kg RM8..ok la....tapi makan kat rumah...
bau durian dalam kete huhuhu....

 Sedapnyer..............
betul sedap D28 kut....
Isi padat,cantik,dan paling penting sedap...
Ni aku x tau orang cakap kuning ape hahaha.....


Tengok makan berdua x habis pun...
Siap letak dalam bekas nak simpan makan esok lusa pulak...
ada lagi dalam peti ais kat rumah...
Balik nanti aku makan lagi..... hahaha sedapnyer....


Yang dalam balang ni x silap aku D24...
buah durian D28 habis erk coz memang sedap....
sape yang x rasa lagi beli la...
tak rugi pun....
Durian tembaga pun sedap...
coz aku memang pernah makan hehehe....
Tapi bila kenttttuuuuutttttttt.......
 bau nyer peh busuk giler!!!!!!!! hahaha.........
musang king pun sedap jugak...
tapi mahal sangat la...
So sesapa nak makan durian silakan.....
tapi jangan makan banyak sangat nanti panas dalam....

Orang cakap nak hilang panas dalam badan....
 letak air dalam kulit durian then minum la...
Macam tu la coz aku dah tengok....
Aku x pernah la pulak buat macam tu hehehe...
coz makan pun x lebih dari 3 biji durian...
tu pun dah kenyang.....
Beringat yerk makan durian ni boleh tambahkan berat badan hehehe....
Kontrol la yerk makan...
 lagi lagi yang suka makan durian .....
Sekian......

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.