Monday, July 02, 2012

KPDNKK TeRiMa KaSiH

Bersua lagi blog duniaku!!!!!!!!
Cerita pasal durian tak habis lagi...
Ada cite lain nak aku selitkan...
Aku rasa lega sangat coz KPDNKK dah pegi Carrefour Shah Alam...
Atas kerjasama KPDNKK,1Julai 2012 baru la aku dapat peti ais samsung tu...
Giler punye lama aku tunggu...
Dari 29 April 2012 sampai 30 Jun 2012...
Kira brape hari aku tunggu....
Dah kena buat aduan baru dapat barang...
Dan hari ini aku kena bayar ansuran mudah AEON la..
Lagipun beli secara ansuran..
Tak pe 6 bulan je pun hehehe...


KDNKK Shah Alam call pada 28 Jun 2012,tepat jam 10.40am.
Memang masa tu aku kat ofis la kan...
So bila ditanya nak ambk barang atau dapatkan deposit...
Mamang cakap nak barang la kan...
Coz ambk deposit rugi aku dan buang masa aku...
Setelah 2 bulan menunggu....
Kalau orang lain pun marah bengang....
Ini kan aku manusia bese....
sorry la Carrefour pembeli kena buat aduan...
Disebabkan perkhidmatan anda sangat teruk!!!!!!!


Lepas ni kepada sesiapa yang nak beli barangan elektrik di pasaraya...
Aku nasihatkan hati-hati la yerk...
Tanyer dulu stok ada ke x...
If kata dalam masa 2 atau 3 minggu baru dapat x payah beli...
nanti jadi macam aku...
nak dapatkan barang punyer la susah....
nak dapatkan duit deposit lagi la payah kan...
Beli je kat kedai barangan elektrik senang....
Memang la jualan murah tapi kalau dah jadi kes macam aku ni..
Memang semua bengang la jawabnyer.... 


Ini lah peti ais aku...
x de la besar sangat pun..
sedang2 jerk...
hidup pun berdua...hahaha...
Stok makanan pun sekadar memadai jerk...

Samsung Fridge RT2ASRMG1  

Ini peti ais samsung yang terbaru punye la...
ok la simple jerk...
x de la nak beli yang besar sangatkan...
Kos penghantaran RM75 k...
Tu pun mintak kurang dapat RM5 jerk..giler mahal...
bese lah sekarang mana ada kos murah...
 Dah check depan blkg atas bawah dalam....
ada jugak kerosakan yang tidak disengajakan....
mungkin la tak sengaja atau....
 pihak Carrefour perasan tp still buat x nampak kan...


Disebabkan ni kat bahagian belakang peti ais...
So aku and hubby halalkan je lah...
If kat body confirm mntk tukar punyer lah...
Setiap barangan yang kita beli memang kena check la...
If aku ni betul2 cerewet confirm mntk tukarkan...

Apa pun ucapan terima kasih buat KPDNKK Shah Alam...
Kehadiran pihak yang berwajib sememangnya dihargai...
Andai anda punyai masalah seperti saya boleh la membuat aduan....
di eAduan 


No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.