Thursday, January 07, 2010

Luahan hatiku Terhadapmu


Senyummu memikat hatiku…
Tawamu penyeri sepiku…
Wajahmu pengubat rinduku…
Sentuhanmu kasih bagiku…
Bicaramu teman hidupku….
Siapakah dia yang mencuri hatiku…
Ingin sekali dirinya memiliki diriku…
Tertawankah aku pada dirimu…
Setiakah dirimu terhadap cintaku…
Ikhlaskah dirimu menyintai aku…
Jujurkah dirimu kepada diriku…
Perlukah aku menerima kehadiranmu…
Adakah dirimu menjanjikan kebahagiaan buatku…
Mampukah dirimu menjaga hatiku…
Sabarkah dirimu melayani kerenahku…
Apakah dirimu menyayangiku sepenuh hatimu…
Percayakah aku pada cintamu…
Menyesalkah aku menolak cintamu…
Kecewakah aku melepaskan dirimu…
Rasa cinta yang ada buat dirimu…
Mestikah aku melupakan dirimu…
Hanya dirimu bertakhta dihatiku…
Ke mana harusku pergi tanpa dirimu…
Hadirmu membawa sinar ceria dalam hidupku…
Setiap saat aku merinduimu…
Setiap detik aku menantikan hadirmu…
Setiap nafasku memerlukanmu….
Oh Tuhan benarkah apa yang Kau berikan buatku…
Rasa cinta yang tulus dan suci dariMu…
Bertemu dan bercinta kerana takdirMu…
Halangan dan dugaan dariMu buatku…
Menguji ketabahanku mencari cahaya hidupku…
Aku bersyukur kepadaMu…
Atas anugerah cinta yang teragungMu…
Kerana cinta aku merasa nikmat bahagia dijiwaku…
Cinta yang tiada noktahnya antara aku dan dirimu…
Dengan izinNya kita bersatu selamanya…
Terima kasih Tuhanku…

Khamis, 7 Januari 2010

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.