Friday, January 08, 2010

Kenangan

Kenangan…
Terimbau kenangan lalu…
Walaupun dia telah tiada…
Indah bila ku kenang…
Perit untuk aku menelan…
Pedihnya lalui perpisahan…
Kenapa hidup ini penuh onak dan duri…
Pertemuan dengan seseorang…

Wujudnya perasaan cinta…
Adanya rindu dan sayang…
Tapi akhirnya aku terluka…
Bahagia yang aku kecapi hanyalah sementara…
Hati dan perasaan jadi taruhan…
Kini tiada ertinya lagi…

Hanya tinggal sebuah kenangan yang pahit…
Kebahagiaan yang aku harapkan…
Kekecewaan yang dia tinggalkan...
Ingin aku lalui kisah dulu…
Mengimbau detik dan saat itu…
Indah aku rasakan…
Mengingati waktu itu…
Kadang terasa realiti…
Tapi hakikatnya fantasi…
Aku ditinggalkan…
Tika ini aku mencari pada sebuah cinta yang hilang…
Menantikan bayangan dia datang…
Penantian satu penyeksaan…
Untuk aku ulangi pertemuan itu…
Hanya air mata yang akan berjuraian di wajahku…
Mengapa aku jadi begini…
Hidup dalam kenangan…
Yang tiada kesudahan…
Janji yang dia taburkan..

Hanyalah palsu semata-mata…
Aku dibiarkan sendirian..
Melewati perjalanan hidupku…
Aku hilang arah…
Kenangan itu amat menyakitkan….
Terima kasih atas penderitaan yang kau berikan….

Jumaat, 8 Januari 2010

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.