Thursday, May 31, 2012

KaD kAhWiN


Seronokkkan bila cakap pasal kahwin....
orang cakap setiap pasangan yang nak kahwin mesti banyak persiapannya..memang betul pun...tapi hari ni aku nak cite pasal kad kahwin aku...aku punyer wedding last year..dah lepas pun....tapi yang bestnyer design kad kahwin aku tu ada jgk orang berkenan....simple tapi cantik hehehe puji kad sendiri ok...

tu pun k.yani bagi tau...tu bakal pengantin kat Sungai Buloh...
cari kad kedai pun x jumpa kad kahwin aku ni hehehe....memang aku rasa bangga dengan kad yang ubah suai sendiri dalam masa setengah jam..x nak kad sama dengan orang katakan...hehehe....


Kad kahwin dengan gambar perkahwinan tu je lah kenangan yang boleh simpan sampai bila2....dan bila tengok kad terasa macam nak kembali ke saat persiapan dan persediaan untuk kahwin..seronok sangat...yang x boleh aku lupakan buat peta nk ke rumah sendiri..ingat senang..giler susah...




ambik masa dua tiga hari nak buat peta jalan...bese la anak 1st kan...memang x de contoh la...nak x nak perah otak jugak...nasib baik betul kan...hehehe...yang pasti aku memang rasa bangga dan suka coz kad aku mendapat pujian dari insan2 yang tahun menilai...simple,menarik dan cantik...



Thanks kepada k.yani coz sabar layan kerenah aku...memang x nak kad sama dgn orang lain...pasti dlm sesuatu majlis dan persiapan kita nak kan kelainan dari orang lain..yup aku berjaya...nasib baik husband k.yani ada kilang pencetak sendiri..if x kenal jangan harap orang nak layan...jawabnyer bolayan la hehehe....

  I LOVE MY WEDDING CARD....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.