Thursday, May 31, 2012

ApA cIte KeReTaKu

aku nak jugak sambung pasal cite keretaku....
memang kesian erk...kereta memang cantik la dh tukar depan belakang baru...
tapi masih jugak ada problems sampai skrg ok....
apa org sebut erk..reverse sanser..x tau ejaan aku btl x hentam je lah...
x pasal aku pegi eon dh masuk 3x dh ni...sabtu ni pegi lagi eon pj tu...
dah dapat barang baru coz wiring tu mmg bermasalah...so rosak....
aku x tau la pekerja eon buat keje mcm ne...
dengan getah kat pintu tu hilang..nak dptkan tu jerk kena tunggu lebih 2 minggu...
memang menguji kesabaran..hubby lak dah bengang jerk...
jom tgk barang2 kereta aku yang rosak teruk...


radiator kereta aku x de la teruk sgt..
masih boleh dibaiki...
pun tukar baru ok...
giler la....
lampu bkn pecah pun rosak skit je kt pemegang tu kut...
tukar jgk...bumper blkg pun x pecah tukar jgk baru....
eon pj la untung mana yg boleh dibaiki tu ambk je jual...
insurans aku la nanti nk renew mmg tinggi la jawabnyer...
so tahun depan tukar ambk insurans lain lor....


Tengok radiator kete aku masih boleh pakai la...
habis adjuster insurans dh dtg tgk nilai...tukar je lah baru...
nanti ada mslh aku jugak yang menanggung...
janji dapat original punyer barang...
sabtu ni nak kena pegi eon lagi...buang masa lagi kat sana...
minggu lepas servis kereta,adjust skru tayar bagi cantik...
tu semua pun dah habis rm300++...
 lagi besar kereta aku pakai lagi besar la wang aku keluar....
huhuhu...ada hati lagi nak pakai kete lain pas ni...


Tengok lampu kereta yang baru punyer...
original punyer barang mmg puas hati la kan...
hope lepas ni aku lebih berhati2 ketika memandu....
kepada kawan2sentiasa berwaspada yerk...
baik pemandu kereta mahupun motor sayangilah nyawa anda....
dan ingatlah orang tersayang... :)
 

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.