Thursday, April 19, 2012

ShArInG iS cArInG

Apa yang korang nak tau pasal sharing is caring ni....
Ini kursus yang aku kena hadir pada 12 hingga 14 April 2012...
Dalam minggu tersebut memang masa agak padat....
Mana taknyer 10hb Happy Hour pas tu kursus pulak...
Memang aku budget kursus ni x best la...
Siap bagi nama min dengan fara coz nk ada geng punye pasal....
Alih2 diaorg x dapat joint..hampeh sungguh.....
Nasib baik last minute urusetia call bg tau hajar joint...
Selanmat aku ada kawan...
Kalau x mesti aku x nak joint la...
dah kahwin susah la nk attend kursus luar..kesian hubby kena tinggal.... 

Kursus tu lebih kepada eksplorasi potensi diri.
Tempat kursus di Hotel De Palma Kuala Selangor...
ikutkan x jauh pun dengan rawang rumah sewa aku skrg....
Tapi aku memang pegi dgn transpot yang disediakan la...
Lagi best dapat relax skit...
Aku x nak cite panjang...gambar banyak dengan consultant...
x tau la dapat ke x setiap aktiviti memang ada gambar....
Tengok la laporan kursus ni memang memuaskan....

 






Yang ni laporan kursus page 1....
Baca jangan x baca.... 














Dan yang ni pulak laporan kursus page 2...


Kenangan yang tak boleh aku lupakan coz kena hentam lewat pada hari last...
Mana taknyer 3 hari kursus asyik muka aku dengan hajar je masuk lewat...
Tu lah dah lama x kursus sama...dah jumpa x reti2 lak ikut masa jadual...
Malu gak la dengan senior-senior...
Siap nangis tu aku...mana taknye kak rose yg dari Sarawak suara peh penuh syahdu...
Bagi nasihat..teringat aku pd mak aku yang di kampung....
aduyai tersentap lor....bila ditanye nape lambat apa buat...
kena minta maaf bagai....wah nangis sebak rasa di hati hehehe....
Sepanjang aku berkursus x pernah pulak lewat...
Ntah kenapa hari tu nk terkena....
Aku jadikan sebagai pengajaran....insyaallah tepati masa seperti yang telah dijadualkan...
Pada yang x terkena selamat kan....hahaha....


Ni gambar masa makan tengahari di bendang....sebelum bergerak balik ke KL....
Lain gambar sepanjang kursus aku kena dapatkan dengan urusetia....
harap adalah kan....

Thanks la hajar ambik gambar aku terbaik...
Cantikkan pemandangan kat sawah padi...
Sejuk mata memandang....



Ini lah hajar...
suka sangat kutuk aku....
tapi x kisah pun....
Sayang ko hajar....
Sentiasa ada disisiku...
saat aku perlukan teman...
Thanks a lot....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.