Thursday, April 19, 2012

Happy HouR

Rindunyer kat blog aku..giler erk x dapat nak layan blog ke ym ke coz kena pantau...
hahaha mcm aku x buat keje lak kan...
aku rasa keje aku settle je...
x de lak tertunggak...bese lah manusia...
dah x de keje sgt sibuk nk memantau org...
x kisah la....janji ada story nk cite kat blog aku yang sepi je ni kesian....

 Happy Hour untuk Pengantin Baru....
 Menteri kami yang anjurkan so mmg best la jugak...


dapat hadiah kahwin.... set jug gitu....jenama vantage...

  Mula - mula aku memang x nak joint tapi ye lah brapa pasangan je yang baru kahwin 
dari April 2011 - April 2012....
So aku x nak menghampakan aku turut hadir pada hari tersebut.
tapi hubby aku x de la datang coz memang hari bekerja....
Janji happy hour tu agak meriah dengan kehadiran menteri dan Timbalan Menteri...







No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.