Friday, April 20, 2012

BiLa NaK SiAp KeTe Ni ?????

Aku baru je call eon PJ...
Kete x tau leh ambik bila...
tengah spray cat kete kata clerk kat c 2...
suruh aku dtg pulak tgk...
Mana nak ada masa...
Dah la family datang KL...
Kete aku masih x siap2 lagi...
Teruk la macam ni...
Malam ni nak kena pegi Bangi lagi ambk adik aku...

Isu bila nak siap kete ni memang x dapat dijanjikan...
Kete siap lambat tapi puas hati x pe..
if siap cepat tapi banyak lak problems pas siap baik x payah...
Lagi buat sakit hati...
Dah lama x drive kekok dh nak drive...
huh giler la...benci tu bila accidents...
Agak menyusahkan aku nak pegi keje balik keje...
Giler la eon perkhidmatan lembap...
Tunggu masa je aku nak ckp itu ini tanye habis2....
X suka betul dengan situasi skrg !!!!!!!!! 

Tengah emo layan blog....
 sempat aku cari pic yang sama kemek dgn kete aku...
nah tgk teruk kan...


Kete aku macam ni la kena...
tapi pic kete ni lagi teruk coz lampu tu terkena...
aku punye kete x....
aku x ambk pun pic atau beli pic kat balai..
x tengok pun x pe....
sadis kete kesayangan tersodok dan disodok....

Aku tengok x de la teruk sangat..
Habis bahagian depan eon nak tukar....
sabar je aku tggu nk hentam eon...
Jawabnyer kena tggu la lagi...
tgk la ada ms aku pegi jugak kat eon PJ..
Tengok kete mcm ne...
huh betul menyukarkan keadaan aku skrg...


Baru sibuk cakap bila kete nak siap yes kete dah siap!!!!!!!!!
Pihak eon baru je call tepat 4.56pm....
Dan esk boleh ambik...
So esk aku akan tanye itu dan ini...
Memang aku nak hentam jugak.....
Alhamdulillah kete siap diperbaiki ...
Selagi x tengok mmg x puas hati kan...
So tunggu cerita aku di minggu depan hehehe....
Sesungguhnya penantian itu satu penyeksaan....


No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.