Monday, January 03, 2011

SeLaMaT tAhUn BaRu 2011 !!!!!!!!!

1st day bekerja utuk tahun baru 2011..agak malas nak bangun pagi hehehe bese la sedap tido kan...tapi disebabkan tahun baru,azam baru,semangat baru so kena bangkit dari tido..jangan la aku jadi pemalas lagi...tahun baru kete baru hehehe seronoknye...insyaallah dalam minggu ni dapat la kete baru aku wah bestnye...kete saga lak nak kena servis.., polish body kereta sblm serah pada papa...so kena jimat2 la aku untuk tahun ni dan seterusnya...bulanan agak tinggi yerk...tp skrg aku agak mengantuk...apa lagi nak aku ceritakan mcm dah terbantut...semalam pun rose dah berpindah keluar dari rumah...ain lak jadi penghuni baru di rumah sewa aku...hujung bulan ni nur pulak kuar...nurul lak jadi pengganti teman sebilikku...tahun baru teman serumah pun baru jugak...hmm...semua baru x mcm tahun sebelumnye...sedih mmg la sedih tapi hidup harus diteruskan...moga tahun ni menjanjikan yang terbaik buat aku dan teman2 aku yang lain...moga ada episod baru dalam hidupku...amin...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.