Tuesday, December 21, 2010

aPa NaK bUaT???

tahap kebosanan yang melampau...tajuk pun x leh bla apa nak buat mmg bengong hahaha...ada keje dah buat...ni x de keje duk menguap je...ada pakwe merajuk....ada member lak sibuk dgn hal masing2....aku dh x tau nak wat pe ni...ada novel tinggal kat umah..aku beli 3 novel kat pertama kompleks hehehehe.....kat c 2 ada diskaun 20% jimat skit duit aku...orang kata bosan2 baik bercuti kan tapi if x cukup duit nak bercuti celah mana hahahaha...jawabnye duk umah tgk tv je lah...tghr x nak mkn nak diet..e dah rasa badan makin montel hehehe...tp tghr ni nak g proton ambik kete aku...debab kena hantar aku cian dia dh la mls nk drive...sori la fara ko je leh aku harapkan wua wua wua....sblm proton buka aku dgn fara dh tunggu kat depan proton punye la nak mengelak dari trafic jam hehehehe....cian kete aku kena tinggal..hope semua dlm keadaan baik la hendaknye...perut dh kenyang ni bila nak diet erk..berat badan semakin naik huhuhu..nak akai jeans pun segan nampak berisi sgt...x lama lagi tahun baru..apa azam baru aku??? kahwin??? belum lagi kut...aku nak tumpu pasa kerjaya dulu...mungkin tahun 2012 aku kahwin moga2 begitu la hendaknya...amin....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.