Friday, January 14, 2011

DaPaT kEtE bArU !!!!!!!!!

Jumaat, 7 Januari 2011 aku ambk kereta baru kat selayang seronoknye!!!!!!! ambik pun petang pas hbs waktu kerja..ambik dengan saiful...linda yang hantar...ok la ambik dgn lee servis pun baik..hehehe....walaupun seronok dapat kereta baru tapi bulanan juga besar nilai nye hehehe....tgh terfikir jugak nak beli rumah.....apartment,pangsapuri x pun double storey...tapi mampu pun setakat apartment dgn pangsapuri....aku lbh suka pangsapuri coz ada balkoni...beli yang tgkt 3 ke atas ok la kan...tapi kena tgu gaji naik la..bulanan pun cukup2 mkn je...nasib baik boleh menyimpan lagi walaupun sikit....kereta saga aku papa aku dah ambik papa aku dah ambik pada hari Isnin, 10 Januari 2011....aku kena buat surat lak kat bank coz mahukan dokumen kereta aku tu di pindahkan ke Dungun...payah jugak bila banyak benda nak kena uruskan...yang pasti tahun baru banyak onak dan durinya...sabar je lah...hanya Tuhan yang tahu resah di hati ini..hanya kesabaran yang menguatkan semangat dalam diri aku...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.