Monday, March 21, 2011

BiLa AdA hAsAd DeNgKi...

Disebabkan kenangan itu sering menghantui fikiranku...nak x nak aku kena luahkan juga di dalam blog aku ini...untuk tahun 2011 mmg rasa sakitnye hati sebab 2 biji tayar kete aku kena toreh..memang gampang giler orang tu...x tau la pak guard miti ke lhdn ke atau org dlm miti...mmg sialan..sampai mati pun aku sumpah orang tu x kan tenteram...aku x buat jahat dgn sape2 tetiba lak tayar kete aku kena toreh...sakitnye hati hanya Tuhan yang tahu...dh la kete aku br byr 2 bulan kena lak mcm tu x pasal banyak kuar duitkan..Bila manusia ni ada hasad dengki x ingat dh dosa pahala....rumah kata pergi kubur kata mari...masih lagi x sedar diri nak buat kejahatan kat dunia ni...geram je bila ingat peristiwa tu...nasib baik ada hamba Allah yang tlg aku tukar tayar...temankan beli tayar....pasti org tu dh dapat balasan yang setimpal dgn perbuatan yang jahat tu...kalau aku tahu sape yang buat teruk la dia kena kat luar....aku x kacau orang pun...x pasal aku kena...aku doakan orang yang buat jahat kat kete aku x kan tenteram hidup dia sampai mati....amin...

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.