Monday, December 06, 2010

RaMaI yAnG cUtI...

wah sedikit kebosanan hari ni....yana pun el...sunyi la dia x de lau x dgr dia bercoleteh je...esok cuti sempena awal muharam....cousin aku k.ita datang...mungkin esok aku x ke mana2 la...8hb aku pegi keje dgn nurul la jawabnya....k.ita nak guna kereta pegi mahkamah kat PJ....novel lak aku tinggal lau x leh layan novel lagi best...rose dgn linda pun cuti..debab keje..tapi jumaat ni dia cuti nak balik ipoh huhuhuhu.....cepatla masa berlalu aku dah kesempitan duit ni...sabtu ahad pun x ke mana sgt banyak bertapa kat rumah tgk tv...tgk park kat ofis pun bnyk kosong...ramai giler yang cuti...ok la kan jalan pun sesak...hehehe....

No comments:

Beautiful memory in my life...forever and ever....

Hari Pernikahanku Sabtu, 22 Oktober 2011 Slideshow: NaNa’s trip from Segambut, Kuala Lumpur (near Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia) to 3 cities Selangor, Shah Alam and Dungun was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.